سوالات متداول و راهنمای مشتریان آجیل یاب را میتوانید از این بخش پاسخ خود را دریافت کنید

در حال حاضر ثبت سفارش آنلاین فقط از طریق تماس تلفنی با کارشناسان و یا ارتباط با آیدی تلگرام @AJILYAB امکانپذیر است.

آجیل یاب تمام سعی خود را خواهد کرد که محصولات در کمتر از 24 ساعت پس از سفارش آماده ارسال شود و پس از 72 ساعت به دست مشتری برسد.

بله، ولی تا زمانی که محصول شما ارسال نشده باشد این امکان وجود دارد، و  می‌توانید با شماره  تماس بگیرید و درخواست لغو سفارش خود را ثبت کنید.

بله، ولی در صورتی که محصول شما ارسال نشده باشد امکان تغییر محصولات و اضافه کردن محصول جدید میسر است.

در حال حاضر آجیل یاب سرویس COED را برای پرداخت در محل ارائه نمی‌دهد ، ولی در آینده نزدیک می‌توانید انتظار این را هم داشته باشید.

به طور کلی آجیل در طول هفته از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر فعالیت دارد و پاسخگوی شما عزیزان است و در پنج شنبه ها از ساعت 9 تا 2 بعد از ظهر آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است، لازم به ذکر است آجیل یاب در ایام تعطیلات رسمی ارسال کالا ندارد.

به طور کلی آجیل تنها در صورتی که محصول شما با فاکتور دریافتی مغایرت نداشته باشد و یا محصول سفارش داده شده مشکل از جمله کرم خوردگی و یا کپ داشته باشد امکان عودت وجه  میسر می باشد.

خیر، با توجه به اینکه محصولات در انبار هست و حدود 1 الی2 روز زمان سازماندهی برای ارسال محصول مورد نیاز است تحویل حضوری محصولات میسر نیست.

در حال حاضر به دلیل اینکه امکان ثبت سفارش آنلاین و پرداخت اینترنتی میسر نیست، پس از تماس با کارشناسان میتوانید با دریافت شماره کارت با ارسال به تلگرام و واتس‌آپ شما پرداخت خود را انجام دهید و سفارش خود را دریافت کنید.

آجیل یاب کلیه سفارشات محصولات خود را که بالای 500.000 تومان باشد را با ارسال رایگان، درب منزل مشتریان خود ارسال خواهد کرد.

به طور کلی پس از تحویل محصولات و دریافت شماره کارت توسط کارشناسان، 4 الی 5 روز کاری زمان می برد که مبلغ به حساب شما عودت یابد.